Kolorystyka elementów tekstowych ogranicza się do trzech barw: czerni, czerwieni i szarości i uzupełniana jest bardzo kolorowymi zdjęciami. Wszystkie elementy umieszczono na białym tle, które obramowano szeroką szarą ramką, ładnie zamykającą całość.
Nazwa newslettera firmowego, która jest jednocześnie nazwą firmy jest dobrze widoczna w nagłówku, ale nie dominuje w całości layoutu.
Blokowy układ zdjęć i tekstów pozwala na łatwe ogarnięcie wzrokiem poszczególnych części newslettera. Fonty w tekstach są duże i czytelne. Trochę zaburzające ten układ jest zróżnicowanie wielkości zdjęć. Praktycznie każde ma inną wysokość, co z jednej strony może urozmaicać projekt, a z drugiej wprowadzać lekki chaos.
Poszczególne bloki oddzielono delikatnymi szarymi liniami. Wyróżniają się bloki informujące o rabatach, które są zamknięte szarą cienką ramką.
Zbliżając się do dołu newslettera pojawiają się ikonki linkujące do mediów społecznościowych i innych serwisów. Informacje te są ładnie uporządkowane i czytelne, ale się nie narzucają.
Na samym dole na szarym tle mamy standardowe informacje dotyczące subskrypcji i danych kontaktowych. Są one odpowiednio mniejsze, ale wciąż czytelne.
Ten biuletyn elektroniczny jest przykładem dobrego projektu graficznego, który operując dosyć prostymi środkami sprawia, że z przyjemnością go oglądamy i czytamy.
Małgorzata Żurniewicz-Turno
Give Your Business a Boost with the FedEx Small Business Grant Contest Email addresses
OdpowiedzUsuń