poniedziałek, 26 lutego 2018

Biuletyn elektroniczny Free People

W newsletterze znanej światowej marki Free People, zajmującej się sprzedażą odzieży i butów oraz dodatków, zastosowano nieco inny przykład szablonu niż w ostatnio opisywanych projektach.


Logo zostało umieszczone centralnie w górnej części biuletynu. Szablon składa się z następujących po sobie bloków, w których głównym elementem są duże (na szerokość całego layoutu) zdjęcia z profesjonalnej sesji. Każdy blok to oddzielna forma graficzna, promująca wybrane działy z oferty firmy. W każdym bloku, oprócz zdjęcia, użyto różnych elementów graficznych (dodatkowe ramki, tła z motywem roślinnym, stylizowane napisy). Czasami są to kombinacje złożone z kilku zdjęć umieszczonych w ramkach o różnych kształtach. We wszystkich modułach powtarza się jeden wspólny element. Jest to przycisk w formie kółka w kremowym kolorze przenoszący czytającego do promowanego działu. Mimo tej różnorodności całość utrzymana jest w jednakowej stylistyce i kolorystyce.

Następną część newslettera tworzy moduł, który odbiega wyglądem od pozostałych i jest zaproszeniem do przeczytania artykułu na firmowym bogu. 

Poniżej znajduje się ciekawie zaprojektowany element umożliwiający bezpośrednie przejście do wybranych działów na stronie internetowej, pod którym umieszczono stopkę z danymi i odnośnikami do portali społecznościowych. 

Atutem tego newslettera firmowego jest spójny i harmonijny wygląd. Do oryginalności projektu przyczyniło się z pewnością użycie pięknych fotografii i zastosowanie różnych ciekawych czcionek.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz