poniedziałek, 19 lutego 2018

Zaproszenie na konferencję

Newsletter poświęcony konferencji wyróżnia się swoją długością. Ma on na celu zachęcenie odbiorców do uczestnictwa w niej.

Długi pasek newslettera został podzielony na sześć modułów. Każdy z nich odróżnia się kolorem. Na górze pierwszego z nich umieszczono logo konferencji, a poniżej wideo z relacją z wydarzenia, które już się odbyło. Trójkątny kształt kieruje nas do następnego modułu, który jest zaproszeniem do rejestracji uczestnictwa w kolejnym spotkaniu. Składa się na niego tylko krótki tekst z datą wydarzenia i przyciskiem kierującym do formularza rejestracji.

Kierując się w dół, mamy kolejną część prezentującą prelegentów biorących udział w konferencji. Zdjęcia osób umieszczono w niewielkich kółkach z krótkim opisem obok. Ten moduł kieruje czytelnika do następnej części, gdzie jest kilka punktów mających zachęcić niezdecydowanych odbiorców do rejestracji. Posłużono się tu czterema krótkimi tekstami oraz ilustrującymi je kolorowymi ikonami.

Następna część newslettera to prezentacja umieszczonych na Twitterze wypowiedzi uczestników. Wypowiedzi jest aż dwanaście, co sprawia, że cały pasek newslettera robi się naprawdę długi.
Poniżej znajduje się ostatnia część – już dużo krótsza, która umożliwia pobranie listu opisującego korzyści płynące z uczestnictwa w spotkaniu.

Gama kolorów zastosowanych w projekcie jest zróżnicowana, pierwsze moduły mają żywą intensywną barwę, kolejne to beże i błękit, na końcu ciemna szarość. Zróżnicowanie kolorów podkreśla każdy z modułów. Zastosowanie również kolorowych ikon urozmaica projekt i uwydatnia przekaz tekstowy. Biuletyn elektroniczny, mimo iż bardzo długi, zachęca swoim projektem do przejrzenia całości i przewinięcia go do samego dołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz