Poniżej jeden pod drugim ułożono cztery bloki z artykułami. Na każdy blok składa się zdjęcie, kilka zdań opisu oraz pasek z linkiem do rozwinięcia materiału. W pierwszym elemencie zdjęcie jest największe, co może sugerować najistotniejszy temat wydania. Pozostałe mniejsze – są jednakowej wielkości. Krótkie tytuły i teksty sprawnie wprowadzają czytelnika w temat artykułu.
Każdy z odnośników pod tekstem zachęca do trochę innej aktywności. Pierwszy materiał to wywiad, w drugim możemy obejrzeć wideo, w kolejnym zobaczyć zdjęcia z wydarzenia, a w ostatnim zgłosić uczestnictwo w wystawie. Wszystkie odnośniki umieszczono na takich samych zielonych paskach.
Pod blokami z artykułami mamy jeszcze element będący zachętą do wypróbowania produktu. Wyróżnia się ona żywym żółtym kolorem apli, na której umieszczono tekst. Biuletyn elektroniczny zamyka szary pasek z ikonami, a poniżej tradycyjna stopka adresowa umieszczona już na białym tle.
Projekt newslettera firmowego jest prosty i spójny. Powtarzalność elementów wprowadza harmonię. Kolorowe i atrakcyjne zdjęcia sprawiają, że przyjemnie się go przegląda. Zielony kolor zastosowany w logo, wyróżnionych tekstach stopki oraz paskach odnośników, zwraca wzrok odbiorcy i ułatwia nawigację.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz