poniedziałek, 18 listopada 2019

Newsletter Daniel Footwear

Dziś zajmiemy się omówieniem biuletynu elektronicznego firmy Daniel Footwear. Ma ona ponad 30 sklepów w Wielkiej Brytanii i sprzedaje ekskluzywne obuwie na każdą okazję.

Newsletter rozpoczyna się czarnym paskiem z ikonami portali społecznościowych, poniżej którego – centralnie – umieszczono czarnym, cienkim, bezszeryfowym fontem, nazwę firmy i datę jej powstania.
Dalej, oddzielone czarną, cieniutką kreską znajduje się menu z możliwością przejścia do działów firmy.

Poniżej zaprojektowano, białym fontem na czarnej apli, wyraźną informacją o darmowej dostawie na terenie UK, aktualną tylko do północy. Tło newslettera jest jasnoszare.

Dalej, na białym tle znajdują się informacje dotyczące bloga, pod którymi możemy obejrzeć ofertę sprzedażową. Jest ona skonstruowana w sposób blokowy. Każda z sześciu części składa się z prezentacji zdjęciowej, kilku słów opisu i czarnego przycisku z białym napisem, służącego do przejścia na stronę i dokonania zakupu butów z poszczególnych kolekcji.
Projektant umieścił ładne kolorowe zdjęcia modelek, na tle ulicy, prezentujących buty oraz oszparowane, powiększone buty. Jest to bardzo dobry pomysł, pokazujący potencjalnemu klientowi szczegółowy wygląd towaru i zachęcający nabywcę do zakupu.

Dzięki ładnemu i czytelnemu projektowi newsletter bardzo dobrze spełnia swoją funkcję komunikacyjną i zachęca klienta do zakupów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz