poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nowe kierunki e-mail marketingu w 2016 r.

Nowy rok, nowe trendy. Poniżej przedstawiamy tendencje, które będą obowiązywać w nadchodzącym roku w tworzeniu wiadomości e-mailowych i newsletterów.

Hiperpersonalizacja
Czyli automatyczne generowanie treści. Rekomendacje oraz kampanie powitalne są wykorzystywane już od dawna, w roku 2016 skupimy się na dynamicznym i wnikliwym budowaniu profilu klienta. Pozwoli to na prowadzenie automatycznej, hiperspersonalizowanej komunikacji z odbiorcą.

Wielokanałowa komunikacja

Wiele czynności w codziennym życiu wykonujemy obecnie przez internet. Warto więc przyjrzeć się platformom, na których poruszają się nasi odbiorcy i ustanowić je sobie za cel. W ten sposób łatwiej dotrzeć do klienta, a zintegrowanie kampanii i szanse na jej sukces staną się znacznie większe.

Urządzenia mobilne
To z nimi jesteśmy związani niemal całą dobę. Komunikacja z klientem poprzez urządzenie mobilne podtrzymuje uwagę i zaangażowanie odbiorców. Dobry marketer powinien dbać, aby jego wiadomości były responsywne.

Sztuczna inteligencja
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia nowych algorytmów pozyskiwania źródeł i informacji o klientach staje się coraz bardziej realne. Z taką pomocą dużo łatwiej będzie dopasować wysyłane informacje czy newslettery elektroniczne do potrzeb odbiorcy.

Nowe technologie
Idą w parze z nowymi produktami. Należy się uważnie przeglądać, które nowe technologie są obecnie wprowadzane na rynek. Już teraz Apple Siri czy Google Now oferują nam coś w rodzaju asystenta urządzenia mobilnego. Razem z tym i wiadomości dopasowywują się do nowych technologii – teraz nawet na smartwatchach możliwe jest wyświetlenie wiadomości. Warto więc przyjrzeć się temu zjawisku bliżej.

Owned media
Media, które należą do marki, tzw. owned media (fanpage na Facebooku, blog firmowy, kanał na YouTube) w tym roku zyskają na znaczeniu. Nie wymagają one dużego nakładu finansowego, a jednocześnie są w pełni kotrolowalne. Dobra strategia i zrównoważone podejście w kwestii owned media gwarantują dużą skuteczność działań.

Sara Leszczyńska

Źródło: http://mediarun.com/pl/marketing/7-trendow-e-mail-marketingu-na-2016-rok.html
http://e-biznes.pl/owned-paid-i-earned-media-czyli-czym-jest-wideo-wirusowe/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz