poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nowe tendencje e-mail marketingu w 2016 r. (2)

Nowy rok dopiero się rozpoczął, lecz o prognozach, co wkrótce zmieni się w e-mail marketingu, możemy dowiedzieć się już teraz.

Optymalizacja wyników biznesowych
To narzędzie pracy niezbędne dla każdego dobrego marketera. Dzięki automatyzacji będziemy mogli dokładniej prześledzić zachowania odbiorców na stronie, zwiększyć wskaźniki OR i CTR, a za pomocą zaawansowanej personalizacji utworzymy komunikat wzbogacony np. wizualnie.

Smartfony
Już teraz w ciągu dnia korzystamy z nich częściej niż z komputera, gdyż mamy je przy sobie. Warto tworzyć komunikaty kompatybilne z tymi urządzeniami, zadbajmy więc o poprawne wyświetlanie treści biuletynu elektronicznego. Docenia to nawet Google, który wprowadził algorytm promujący strony dostosowane do smartfonów.

Wideomarketing
Kampanie wykorzystujące materiały wideo przykuwają uwagę, są łatwe w odbiorze i atrakcyjne wizualnie. Badania pokazują, że użycie w temacie wiadomości słowa „wideo” poprawia wskaźnik otwarć e-maila czy newslettera. Zamiast pisać tradycyjny tekst, urozmaićmy go nagraniem, a na pewno zainteresowanie odbiorców wzrośnie.

Big Data
Technologia, która umożliwia przetwarzanie i analizowanie dużej ilości danych w czasie rzeczywistym. Narzędzia sektoru Big Data nie tylko zwiększą szybkość działania, ale również usprawnią funkcjonowanie firmy. Kluczowym zadaniem rozwiązania Big Data jest upowszechnianie łatwiejszego sposobu analizy zbieranych danych, a to podstawa do sprawnie funkcjonującego e-mail marketingu.

Wielokanałowość
Dynamiczny rozwój rynku wymaga coraz większej sprawności naszego działania. Warto weryfikować standardowe plany marketingowe, aby cały czas być na bieżąco i nadążać za nowymi technologiami. Jeśli firma chce dobrze prosperować, trzeba zaproponować naszym odbiorcom coś, czego nie dostaną u konkurencji. Aby to osiągnąć, należy gruntownie zapoznać się z zaawansowanymi narzędziami wychodzącymi ponad standardowe rozwiązania e-mail marketingowe.

Sara Leszczyńska

Źródło: http://sare.pl/wpis/515-5-marketingowych-trendow-na-2016-rok
http://mediarun.com/pl/marketing/7-trendow-e-mail-marketingu-na-2016-rok.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz